Crochet for sale – Garden Fantasy

These cute creatures has brightened my day..

Garden Fantasy

Garden Fantasy 2

These are not my handmade, but my staff’s wife did all those creatures. I want to help her sell them and increase their income🙂

For every flowers – Rp. 8000, –

For every insects – Rp. 12000, –

They have a pin at the back, you can wear them as a brooch, or pin it at your pencil case, bag, pouch, cardigans, or anywhere you like!

We also receive special order with hair pin instead of brooch (in slight different price), and other color request (in same price).

Shipping fee will be free on large amount of order. Thanks!

 

2 thoughts on “Crochet for sale – Garden Fantasy

  1. Asliiiiik aku pengen belajar bikin crochet gini. Yg simpel2 aja kok. Bunga dan bulat. Buat aplikasi bros doang🙂 ada sih murid yg udah mau bgt ngajarin. Akunya aja yg lupa mulu mo bawa benang ama hagpen😀

    • huehehe aku perna blajar rajut, bukan crochet ya. rajut syal gitu, syalnya sih uda panjang banged, tapi sticknya masi nempel di syalnya. critanya aku blajar rajut syal dari temen sekamarku, temen sekamarku belajar rajut dari pacar temennya. nahh trus si pacar ini putus ama temennya, di tengah2 rajutan syal kita yg blon kelar. itu sbabnya sampe skarang aku n temen sekamarku ini kaga bisa nutup syal kami. hauahaha gak tau caranya nutup rajutan syal!

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s